Contabilitate
Organizarea și ținerea contabilității
Întocmirea registrelor contabile necesare (registru-jurnal, registru-inventar, cartea mare)
Întocmirea si depunerea declaratiilor fiscale
Întocmirea și depunerea situațiilor financiare anuale și a raportărilor contabile prevăzute de lege
Întocmirea ordinelor de plată pentru obligațiile fiscale
Asistență în timpul controalelor fiscale
Salarizare
Întocmirea statelor de plată a salariilor
Întocmirea și depunerea declarației fiscale privind obligațiile de plată a contribuțiilor sociale, impozitului pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurate (formular 112)
Înființarea, completarea și transmiterea Registrului general de evidență a salariaților (REVISAL)
Care sunt beneficiile dumneavoastră
Reducerea costurilor prin eliminarea cheltuielilor necesare pentru crearea unui loc de muncă: costurile salariale pentru o persoana angajată cu contract individual de muncă și costurile pentru asigurarea spațiului de lucru (mobilier, programe informatice de contabilitate/ legislație de specialitate, calculator, imprimantă, consumabile). Astfel banii economisiți cu ajutorul nostru vor putea fi utilizați mult mai eficient pentru alte priorități ale afacerii dumneavoastră
Calitatea serviciilor și disponibilitatea noastră permanentă conduc la eliminarea implicării dumneavoastră legată de gestionarea internă a contabilității sau de absența contabilului angajat din diverse motive
Acces la personal experimentat și bine pregătit în domeniu. Vom folosi toată experiența acumulată pentru ca dumneavoastră să beneficiați de servicii adaptate activității desfășurate de compania pe care o conduceți. Ne asumăm răspunderea totală pentru serviciile oferite astfel încât documentele și rapoartele pe care le veți primi vor fi riguros întocmite